Zöld Batyu

Közgázos hallgatók kalandjai Nyugat-Európában.

Friss útravaló

  • tesz-vesz: nem igazán értem ezt a blogot, se a kommentjeit nem látok összefüggést (2011.12.02. 23:24) 5769...
  • Yumurdzsak: adlersen! nekem nem az olasz csávó száma kell, hanem a norvég jégkirálynőké ! (2008.12.22. 13:25) norVÉG
  • Balázs, straight outta\' da ghettos of Groninga\': aldi rakenról, albert heijn gumipop, Amszterdam raggacore, Pécs matyó hímzés. (már elnézést a bel... (2008.12.09. 13:51) Honvágy
  • jackie.: hát, akkor neked nem kell szlovák hordákkal megküzdened ezek szerint! bocsánat, ez nem volt PC. de... (2008.11.26. 00:52) elmaradásaim
  • horrorshow: hú pont ezen a szép város/elhanyagolt város dolgon gondolkodtam valamelyik nap, és én asszem szíve... (2008.11.10. 19:55) Utazás, túlélés, satöbbi
  • public hikikomori: A hasonló légkör tényleg benne van a dologban. Tegnap a szobatársamnak volt két amcsi vendége. Kér... (2008.11.05. 17:58) "...köszönöm a lekvárt!"

Országok

Linkblog

Földrengés

2008.10.03. 09:39 | nordiquetortue | 2 komment

Címkék: spanyolország

Tegnap reggel tíz perccel hat előtt ébren voltam. A plafont néztem és vártam, hogy megszólaljon az ébresztő órám. Ehelyett az ágy rezzent meg alattam, majd az egész házat kirázta a hideg, mintha hídon állnék és mellettem tonnás teherautók tucatjai száguldanának el, miközben a híd roskadozik alattuk. Mintha percekig tartott volna. Néztem a plafont és csodálkoztam: földrengés. Bár Kanadában készültem rá, itt váratlanul ért. Feküdtem és vártam mit tesznek a többiek. De kint síri csend, az utcán autók még nem jártak, a lakótársaim nem mozdultak. A ház remegett, a sírógörcs előtti remegés állapotában, de az edények a konyhában csendben várakoztak, mintha az e mértékű földmozgás még nem érné el az inger küszöbüket. A sarokban feküdtem az utolsó emeleten, csak a plafon szakadhat rám, azt még túl lehet élni talán. Nem volt kedvem pizsamában kirohanni az utcára, különösen úgy, hogy körülöttem senki se adta jelét a bajnak. Mintha mindenki ugyanabban a dermedt állapotban figyelt volna, mint én. Ennek a gondolatnak a végén a remegés abba maradt. Ennyi? Még a fal se repedt meg... Majd minden rándult még egyet, mint amikor a test már belefáradt a rángásban és a megadás jeleként egy utolsót rándul. Az utórengés?
Richter skála szerinti 4,7 földrengés rázta meg Morón de la Frontera faluját, amely 65 km-re délkeletre fekszik Sevillától.

A bejegyzés trackback címe:

https://econtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr31693800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlerTomi 2008.10.03. 13:57:57

Azért remélem, tudtál még utána aludni...

public hikikomori · http://animecomment.blog.hu/ 2008.10.03. 16:07:56

Most említettem a szobatársamnak, elsőre eléggé megijedt. A 4,7 azért megnyugtatta.
Egyszer én is átéltem egy hasonlót. Szatmárban volt földrengés (kb. 80-100 km), én észre sem vettem, hogy nálunk az lenne, csak nem bírtam aludni órákig.
süti beállítások módosítása