Zöld Batyu

Közgázos hallgatók kalandjai Nyugat-Európában.

Friss útravaló

  • tesz-vesz: nem igazán értem ezt a blogot, se a kommentjeit nem látok összefüggést (2011.12.02. 23:24) 5769...
  • Yumurdzsak: adlersen! nekem nem az olasz csávó száma kell, hanem a norvég jégkirálynőké ! (2008.12.22. 13:25) norVÉG
  • Balázs, straight outta\' da ghettos of Groninga\': aldi rakenról, albert heijn gumipop, Amszterdam raggacore, Pécs matyó hímzés. (már elnézést a bel... (2008.12.09. 13:51) Honvágy
  • jackie.: hát, akkor neked nem kell szlovák hordákkal megküzdened ezek szerint! bocsánat, ez nem volt PC. de... (2008.11.26. 00:52) elmaradásaim
  • horrorshow: hú pont ezen a szép város/elhanyagolt város dolgon gondolkodtam valamelyik nap, és én asszem szíve... (2008.11.10. 19:55) Utazás, túlélés, satöbbi
  • public hikikomori: A hasonló légkör tényleg benne van a dologban. Tegnap a szobatársamnak volt két amcsi vendége. Kér... (2008.11.05. 17:58) "...köszönöm a lekvárt!"

Országok

A'dam

2008.08.26. 15:05 | public hikikomori | 1 komment

Címkék: hollandia

Végre megérkeztem Amszterdamba, némi regisztráció után át is tudtam venni a szobámat. Jó kis felszereltség, gyakorlatilag egy felszerelt minigarzon két embernek, és fasza kilátás valamelyik csatornára. Még egyedül vagyok, sikerült ugyanis elsők közt átvenni a szobakulcsot.

Egyelőre nem sok minden esett le a városból, de elképesztően nagy kontraszt a vidéki Debrecen méretű nagyvárosokhoz képest. A nagy terek, a viszonylag szétterülő városszerkezet itt is megvan, de valahogy összehasonlíthatatlanul nagyobb a nyüzsgés, kevesebb a csendes kis zug, még a csatornákon is élénk a forgalom.

Apróbb negatívum, hogy 6 sínpárt látok az ablakomból, amelyeket pechemre használnak is. Még jó, hogy van hangszigetelés, és a helyi mozdonyok sem úgy muzsikálnak, mint otthon egy BZMOT.

Legyetek jók, a héten még jelentkezem.

Tot ziens!

A bejegyzés trackback címe:

https://econtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr49633969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

public hikikomori · http://animecomment.blog.hu/ 2008.08.28. 00:12:42

Nem, a Funenpark-ban lakom. A para csak az, hogy pont az ablak előtt kanyarodnak a szerelvények. Vagyis: én tudok aludni (edzett vagyok vmiért), a szobatársam pedig nem.
süti beállítások módosítása