Zöld Batyu

Közgázos hallgatók kalandjai Nyugat-Európában.

Friss útravaló

  • tesz-vesz: nem igazán értem ezt a blogot, se a kommentjeit nem látok összefüggést (2011.12.02. 23:24) 5769...
  • Yumurdzsak: adlersen! nekem nem az olasz csávó száma kell, hanem a norvég jégkirálynőké ! (2008.12.22. 13:25) norVÉG
  • Balázs, straight outta\' da ghettos of Groninga\': aldi rakenról, albert heijn gumipop, Amszterdam raggacore, Pécs matyó hímzés. (már elnézést a bel... (2008.12.09. 13:51) Honvágy
  • jackie.: hát, akkor neked nem kell szlovák hordákkal megküzdened ezek szerint! bocsánat, ez nem volt PC. de... (2008.11.26. 00:52) elmaradásaim
  • horrorshow: hú pont ezen a szép város/elhanyagolt város dolgon gondolkodtam valamelyik nap, és én asszem szíve... (2008.11.10. 19:55) Utazás, túlélés, satöbbi
  • public hikikomori: A hasonló légkör tényleg benne van a dologban. Tegnap a szobatársamnak volt két amcsi vendége. Kér... (2008.11.05. 17:58) "...köszönöm a lekvárt!"

Országok

Linkblog

Úgy sírok majd, mint egy bohóc

2009.01.26. 13:58 | nordiquetortue | Szólj hozzá!

Címkék: spanyolország

Miért nem blogolok? - kérdezték tőlem sokan, azalatt a rövid idő alatt amíg otthon voltam. Megjegyzem, az elmúlt két és fél évben, most először voltam otthon Karácsonykor. A válasz egészen egyszerű: nem érzem, hogy hozzá tudnák adni életetekhez. Sírni mindenki tud. Mindenkinek meg van a saját kis problémája, miért olvasná valaki, egy idegen, számára már alig ismerős egyén kesergéseit külföldön. Maradt volna itthon, legalább együtt sírhatnánk, olyan dolgon, amit megértünk, hiszen papíron oly sok minden nem jön át.
Kesergés ide vagy oda, hiányzik a blogolás. Mostani hazalátogatásom során különösen megtanultam a leckét: szinte ez az egyetlen módja annak, hogy megannyiótokkal valamilyen kapcsolatba maradjak. Otthon elhatároztam megtanulom a napos oldalát látni a spanyoloknak, csak arról írni, ami jó. Ismét naivnak bizonyultam. 24 óránál is kevesebb idő kellett ahhoz, hogy a befejetlenül hagyott dolgok öt hét alatt mégsem oldódtak meg és megérkezésemkor a maradék kedvemet is elvegyék (bár két nap kialvatlanság után nem kell sok a kedv elvevéshez). Úgy sírok majd, mint egy bohóc - erre az elhatározásra jutottam. Talán attól néhányan rávetemedtek a rendszeres olvasásra. Sőt, talán még erőt is merítethetek belőle. Annak ellenére, hogy tudom, nem elég vigasz ha azt mondom, a fejlett nyugaton tud még rosszabb lenni, mint otthon.



 

A bejegyzés trackback címe:

https://econtrip.blog.hu/api/trackback/id/tr17903428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása